Sopimus- ja toimitusehdot

Sopimusehdot ja –edellytykset 20.10.2018

 

NileTech toimii aputoiminimenä Maximum Effort Ay:n alla, tuottaen myynti ja huoltopalveluita yksityis- ja yritysasiakkaille. Maximum Effort Ay  Y-tunnus 2937256-1

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Yhteystiedot

Sähköposti: info@niletech.fi
Puhelin: 045 1607888
Postiosoite: Sauvakatu 3 B 17 04410 Järvenpää

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupassa on käytössä Klarna Checkout, jonka kautta voit maksaa ostoksesi laskulla, osamaksulla, verkkopankissa tai Debit/Credit kortilla. Maksutapahtuman aikana asiakas pysyy sivustollamme eikä siirry kolmannen osapuolen palvelu-sivustoille.

Klarnan maksutavoista lisää tietoa kuluttajille löydät täältä.

Maksutavat

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat

Verkkopankkimaksu: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, S-Pankki

Korttimaksut onnistuvat kaikilta Visa ja MasterCard korteilta

Osamaksu ja lasku:  Klarnan ehdot ja käytännöt luottosopimuksille ja laskuille: Klarna-luottosopimus ja lasku


Checkout.fi maksutavat:

Collector Lasku ja Osamaksu
Collector Bank AB, Y-tunnus 556597-0513, tarjoaa mahdollisuuden vähintään 20-vuotiaille kuluttajille ostaa laskulla / osamaksulla ja yrityksille mahdollisuuden ostaa laskulla Suomessa.

Collector Kuluttajalasku ja osamaksu (B2C)

Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa
Kertaostos maks. 5000 €
Laskulla automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden loppuun
Laskutuslisä ostajalle 2,95 €
Ostaja voi muuttaa laskun osamaksuksi, jolloin takaisinmaksuaika max 36kk
Collector Yrityslasku (B2B)

Tarkoitettu yrityksille Suomessa
Kertaostos maks. 5000 €
Laskulla automaattisesti korotonta maksuaikaa 30 päivää
Ostaja vastuussa henkilökohtaisesti, mikäli yritys kieltäytyy maksamasta laskua
Laskutuslisä ostajalle 4,95 €
Yrityslaskua ei voi muuttaa osamaksuksi
Katso Checkout Finland Oy:n erityisehdot Collector -maksutavan käyttöön

Lisätietoja: www.collector.fi

OP Lasku
OP Osta laskulla –rahoitus on hyödykesidonnainen kertaluotto, jolla kuluttaja voi maksaa verkko-ostokset erissä

Rahoituksen myöntää OP Yrityspankki Oyj, joka tarkistaa kuluttajan luottotiedot ennen rahoituksen myöntämistä

OP Osta laskulla on tarkoitettu
Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa
Kuluttaja saa ensimmäiselle maksuerälle maksuaikaaa 30 päivää
Osta laskulla –rahoituksen voi saada 50-5000 euron ostokselle
Kuluttaja voi halutessaan maksaa koko velan kerralla pois
Osta laskulla –rahoituksen korko on kiinteä 14,95 % ja maksutavasta peritään kuluttajalta 2 euron laskutuspalkkion laskulta
Lisätietoja: www.op.fi
Mash Lasku ja Mash Osamaksu
Checkout-palvelun kauppiaana voit ottaa käyttöösi Mashin maksutavat, laskun ja osamaksun. Mashin lasku ja osamaksu ovat kauppiaalle aina riskittömiä.

Mashin lasku ja osamaksu ovat kuluttajalle edullinen tapa rahoittaa jopa 2 000 euron ostokset verkkokaupassa. Kun asiakas maksaa Mashin laskulla, hän saa aina 14 päivää korotonta maksuaikaa. Lisäksi hän voi kätevästi muuttaa laskun osamaksuksi kotona.

Mashin laskun tai osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 19-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2 000 euron ostoksille. Arvoltaan 1 500 € ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk.
Mash Lasku
• Asiakas saa 14 päivää korotonta maksuaikaa.
• Laskun voi kätevästi muuttaa osamaksuksi.
Mash Osamaksu
• Asiakkaasi valitsee itselle sopivan maksuajan (3, 6, 12 tai 24 kuukautta).
Hinta kauppiaalle:
• Mash Lasku 0,35 €/maksutapahtuma.
• Mash Osamaksu 0,35 €/maksutapahtuma.
Lisätietoja: www.euroloan.fi/maksutavat/
Jousto
Jousto on suomalainen maksupalvelu, jolla voi maksaa verkkokaupassa joustavasti, nopeasti ja turvallisesti. Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi laskun, hän saa aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta. Joustolla voi maksaa myös erissä jopa 1-12 kuukauden takaisinmaksusajalla. Jousto on verkkokauppiaalle täysin maksuton, eikä verkkokauppiaan ei täydy kantaa luottoriskiä.
Jouston aktivointi
Automaattinen aktivointi aktivoi jouston laskun / osamaksusopimuksen samalla kun käyttäjä palaa Jousto -palvelusta verkkokauppaan. Automaattista aktivointia voi käyttää vain jos myytävät tuotteet ovat valmiina varastossa.

Manuaalinen aktivointi ei aktivoi jouston laskun / osamaksusopimuksen samalla kun käyttäjä palaa Jousto -palvelusta verkkokauppaan vaan kauppiaan täytyy aktivoida lasku / osamaksu maksu extranetistä manuaalisesti. Manuaalista aktivointia täytyy käyttää mikäli tuotteiden toimitus ei ala heti tilauksen tehtyä.
Lisätietoja: https://www.jousto.com/
Kännykkämaksaminen
Kännykkämaksamistä käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.
Ennakkotilisiirto
Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun, jonka hän maksaa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa.
Luottokortit
Sisältää luottokorttimaksut kaikille Visa-, Visa Electron- Business Eurocard- ja Mastercard-korteille. Nets tarkistaa tilauksen yhteydessä verkkokaupan soveltuvuuden luottokorttimaksuille. Netsin tarkistus kestää 2 – 4 viikkoa.
Siirto
Siirto-maksutapa tarjoaa kuluttajalle helpon maksamisen verkkokaupassa.
Kuluttaja valitsee Siirto-maksutavan, syöttää puhelinnumeronsa ja hyväksyy ostoksensa puhelimessa Siirtoa tukevalla mobiiliapplikaatiolla.
Siirto käyttää Automatian maksujärjestelmää.
Saatavilla vain uusia rajapintoja käyttämällä.
Lisätietoa saat: https://siirto.fi
Pivo maksunappi
Pivo on helppo ja nopea tapa maksaa ostokset ilman pankkitunnuksia. Pivo-maksutapa tukee myös Siirto-maksua. Kuluttaja hyväksyy maksun matkapuhelimella Pivo-sovelluksessa tai Siirto-maksun ollessa kyseessä kuluttajan valitsemalla Siirto-maksua tukevalla sovelluksella. Tukemalla Pivoa maksutapana kasvatat myyntiä ja vähennät ostoskorien hylkäyksiä. Siksi se kannattaa tarjota kaikille asiakkaille maksuvaihtoehdoksi verkkokaupassasi ja maksimoida helppo ostaminen.Pivo on Suomen käytetyin mobiililompakko. Se on kuluttajalle maksuton ja avoin kaikkien pankkien asiakkaille. Pivon voi ladata matkapuhelimen sovelluskaupasta tai Pivon kotisivuilta. Lisätietoja: Pivo Lompakon kotisivut.
MobilePay
MobilePay Onlinella asiakkaasi voivat maksaa verkkokaupassasi ostokset nopeasti ja kätevästi. MobilePay on kuluttajalle täysin maksuton sovellus ja tarjolla kaikkien pankkien asiakkaille. Sovelluksen voi ladata älylaitteen sovelluskaupasta tai tästä http://bit.ly/MobilePayFi
Helppoa maksamista: Ostokset voi maksaa syöttämällä puhelinnumeron ja hyväksymällä MobilePay-sovelluksessa
Maksujen suorittaminen on kätevää: Puhelin on yleensä helpommin käsillä kuin maksukortit, maksaminen on nopeampaa
Lisätietoja:
Mobilepay kotisivu
Mobilepay Youtube kanava
Kuluttajien käyttöehdot
Mastercardin Masterpass
Kauppiaanamme voit tarjota asiakkaillesi Masterpass-mobiilimaksutavan. Masterpass on globaali, helppokäyttöinen, turvallinen ja nopea maksutapa. Masterpass on kuluttajien saatavilla tässä vaiheessa Nordean mobiililompakossa.
Masterpassin voivat tarjota asiakkailleen kauppiaat, joilla on käytössään Startti- tai Laajapaketti ja luottokorttimaksut aktivoituina.
Hinta kauppiaalle: maksutapahtumista peritään sama veloitus kuin luottokorttimaksuista + transaktiomaksu. Kauppiaalle ei tule muita kuluja.
Maksutapahtumien tarkastelu ja mahdolliset palautukset sujuvat yhtä vaivattomasti kuin muissa luottokorttimaksuissa.
Kuluttajista Masterpassia voivat ensimmäisenä käyttää Nordean asiakkaat, kaikilla päätelaitteilla pöytäkoneista älypuhelimiin. Mobiilisovellus on saatavilla Androidille ja iOS:iin.
Lue lisää: masterpass.com

 

 Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-4 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Asiakas hyväksyy nämä sopimusehdot ja –edellytykset asioidessaan huoltoliikkeessämme:

  1. Kun asiakas vahvistaa korjaustilauksen laitteelleen (verkko-osto, sähköposti, puhelu/tekstiviesti), hän valtuuttaa huoltoliikkeemme suorittamaan sovitut toimenpiteet sekä sitoutuu maksamaan sovitun huollon huoltohinnaston mukaisesti. Lunastamattomasta huollosta lähetämme automaattisesti kokonaismääräisenä laskun asiakkaalle 14 päivän kuluttua kun asiakkaaseen ollaan oltu yhteydessä, mikäli ei asiakkaan kanssa toisin sovita.
  2. Erikseen tilattujen varaosien toimitusaika on n. 1-4 viikkoa
  3. Maximum Effort Ay ei vastaa kolmannen osapuolen aiheuttamista viivästyksistä esim. toimitusten kestosta, toimituksessa rikkoutuneista osista tai viallisena toimitetuista osista ja niiden uudelleen tilauksen aiheuttamista viivästyksistä.
  4. Asiakas hyväksyy korjaustyön laadun vastaanottaessaan korjatun laitteen.
  5. Huolto ei vastaa sovittujen korjauksien lisäksi ilmenevistä vioista ellei niistä erikseen sovita.
  6. Huoltomme ei vastaa varaosista takuuajan rauettua. Takuu on 12 kuukautta.
  7. Jos asiakas myy edelleen korjauttamansa laitteen takuuajan puitteissa, raukeaa laitteeseen kohdistunut huoltotakuu myynnin yhteydessä.
  8. Jos luvattu huoltotoimenpide ei toteudu, niin emme peri maksua.
  9. Jos korjauksessa ollutta laitetta ei noudeta kahden (2) kuukauden sisällä, laite siirtyy Maximum Effort Ay:n omistukseen, ellei muuta ole sovittu.
  10. Mikäli korjaus maksaa 15€ tai vähemmän, emme pyydä asiakkaalta erillistä lupaa korjauttaa laite hinta-arvion yhteydessä.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Teknikon kotikäynti

Saat teknikolta valitsemallesi päivälle seuraavan vapaan ajan, ilmoitamme sähköpostilla aikasi

Huoltopäivä
Tietokone / Kannettava

Merkki

Käyttöjärjestelmä

Etunimi

Sukunimi

Sähköposti

Puhelinnumero

Osoite

Kaupunki

Kommentit